استفاده از ادویه کاری جمل برای تزئین سالاد

زنجبیل یک ادویه کاری جمل محبوب است که در چندین شکل از طب جایگزین استفاده می شود مطالعات به طور مداوم نشان داده اند که 1 گرم یا بیشتر زنجبیل می تواند با موفقیت حالت تهوع را درمان کند.
این شامل حالت تهوع ناشی از تهوع صبحگاهی، شیمی درمانی و بیماری دریا می شود همچنین به نظر می رسد که ادویه زنجبیل دارای خواص ضد التهابی قوی است و می تواند به مدیریت درد کمک کند.
یک مطالعه بر روی افراد در معرض خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ نشان داد که 2 گرم ادویه زنجبیل در روز نشانگرهای التهاب روده بزرگ را به همان روشی که آسپرین دارند کاهش می دهد.
تحقیقات دیگر نشان داد که مخلوطی از زنجبیل، دارچین، ماستیک و روغن کنجد باعث کاهش درد و سفتی افراد مبتلا به آرتروز می شود این اثربخشی مشابه درمان با آسپرین یا ایبوپروفن داشت.
فلفل کاین نوعی فلفل چیلی است که برای تهیه غذاهای تند استفاده می شود ماده فعال موجود در آن کپسایسین نام دارد که در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که باعث کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی می شود.
به همین دلیل، یک عنصر رایج در بسیاری از مکمل های تجاری کاهش وزن است یک مطالعه نشان داد که افزودن 1 گرم فلفل قرمز به وعده های غذایی باعث کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی در افرادی می شود که به طور منظم فلفل مصرف نمی کنند.
با این حال، هیچ تاثیری در افرادی که عادت به خوردن غذاهای تند داشتند، وجود نداشت، که نشان می‌دهد تحمل نسبت به اثرات ممکن است ایجاد شود.
برخی از مطالعات حیوانی همچنین نشان داده اند که کپسایسین با انواع خاصی از سرطان از جمله سرطان ریه، کبد و پروستات مبارزه می کند.
البته، این اثرات ضد سرطانی مشاهده شده در انسان اثبات نشده است، بنابراین همه اینها را با یک دانه نمک مصرف کنید.