استفاده از سیر ترشی تازه برای درمان بیماری قارچ

افرادی که دو بار در هفته از سیر خام استفاده می کنند، کمتر در معرض ابتلا به سرطان ریه هستند.

در مصرف سیر ترشی تازه نیز همین اثر وجود دارد مطالعات نشان داده اند که سیر می تواند به عنوان یک عامل شیمی درمانی برای مقابله با سرطان ریه عمل کند.

سرماخوردگی اغلب زمانی به وجود می آید که در هنگام حمله، ایمنی بدن کاهش یابد سیر می تواند این کار را انجام دهد زیرا دارای آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت می کند.

با مصرف سیر ترشی یا خام از خود در برابر حملات احتمالی سرما محافظت خواهید کرد اگر سرما خوردید، می توانید از سیر برای مبارزه با آن استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای آماده کنید و مقداری سیر داخل آن بریزید قابلیت های ضد باکتریایی آن باعث می شود که سیر مشکلات سرماخوردگی را حل کند.

ترکیب ضد التهابی سیر به تقویت سیستم اسکلتی عضلانی ما کمک می کند به عنوان مثال، دی آلیل سولفید (DAS) دلیل خاصیت آرتروزی سیر است.

شما می توانید با مصرف سیر خام، سیر ترشی یا قرص سیر با گسترش آرتروز مبارزه کنید.

یکی از عمیق ترین تحقیقات انجام شده در مورد سیر ترشی مربوط به فواید قلبی عروقی آن است کلسترول ممکن است شاخص اصلی وضعیت سلامت قلب باشد اما این تنها عامل حملات قلبی و تصلب شرایین نیست.

سیر ترشی به کاهش سطح کلسترول بدن کمک کرده است.

اما مزیت اصلی سیر در توانایی آن در کاهش استرس اکسیداتیو و التهابی است که ریشه اصلی مشکلات گردش خون و تصلب شرایین است.

علاوه بر این، محتوای سولفوریک سیر به کاهش استرس اکسیداتیو و همچنین برخی ترکیبات دیگر کمک کرده است.

علاوه بر این، سیر به محافظت از رگ‌های خونی انسان کمک می‌کند و در عین حال به جلوگیری از تشکیل لخته‌های خونی که دلایل اصلی بیماری‌های قلبی هستند نیز کمک می‌کند.

همچنین، محتوای آلیسین به کاهش فشار خون انسان با انقباضات عروق خونی کمک می کند.

در نهایت، ترکیب سولفید هیدروژن به گشاد شدن خون کمک می کند و به همین دلیل به جلوگیری از افزایش فشار خون کمک می کند.