استفاده از صابون گلمر tcc برای براق شدن گل های مصنوعی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کسی به جای صابون مایع یا شستشوی بدن از صابون گلمر tcc استفاده می کند استفاده از شستشوی بدن و صابون مایع بسیار آسان است اما یک صابون نواری دست ساز عالی مزایای زیادی نسبت به مواد مایع دارد که شرط می بندم هرگز به آن فکر نکرده اید.

من بیش از 15 سال است که از صابون دست ساز در حمام خودم استفاده می کنم و 11 سال است که صابون دست ساز خودم را درست می کنم بنابراین می توانید بگویید که من تجربه ای با صابون نواری داشته ام.

صابون واقعی توسط یک فرآیند کاملا طبیعی به نام صابون سازی ایجاد می شود صابون سازی زمانی اتفاق می افتد که روغن ها، موم ها یا کره ها با هیدروکسید سدیم مخلوط می شوند و یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که صابون ایجاد می کند.

هیچ هیدروکسید سدیم (یا لیمو) در صابون باقی نمی ماند، در طول صابون سازی کاملاً تبدیل می شود (آیا شیمی شگفت انگیز نیست؟!) یکی دیگر از عوارض جانبی شگفت انگیز صابون سازی این است که گلیسیرین طبیعی ایجاد می شود و در صابون باقی می ماند و صابون نواری دست ساز را ملایم و مرطوب می کند.

صابون زمانی که برای چند هفته در حالت نشستن یا درمان قرار می گیرد، به یک توده جامد تبدیل می شود لیمو در اصل از خاکستر چوب به دست آمده است و صابون نواری هزاران سال است که به این روش ساخته می شود صابون خانگی سنتی اغلب با استفاده از چربی های حیوانی و خاکستر چوب ساخته می شد.

انواع مختلفی از صابون نواری وجود دارد، و همه آنها یکسان ساخته نمی شوند صابون‌هایی که معمولاً وقتی به یک صابون فکر می‌کنید (مانند Dove یا Ivory) فکر می‌کنید در واقع صابون نیستند. آنها به مواد شوینده نزدیک تر هستند و می توانند روی پوست بسیار خشن و خشک شوند آنها معمولاً با مواد مشکوک پر می شوند و در واقع صابون واقعی نیستند.