استفاده از قابلمه چدنی بوش المان به جای گلدان

مسی که براق است، زیباترین ظروف آشپزی مانند قابلمه چدنی بوش المان را می سازد که می توانید برای خانه خود داشته باشید اما آیا این نوع مواد برای آشپزخانه شما مناسب است؟ ما در مورد مزایا و معایب ظروف مسی صحبت خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

مس توسط بسیاری از سرآشپزهای حرفه ای به دلیل رسانایی حرارتی عالی آن استفاده می شود نقاط داغ در قابلمه ها و تابه های مسی تقریباً بی سابقه هستند و می توانید به گرمای بسیار دقیق برسید این بدان معناست که با تغییر درجه حرارت روی اجاق گاز، دمای قابلمه تقریباً بلافاصله تغییر می کند و به شما امکان می دهد غذاها را آبپز و قهوه ای کنید.

وسایل آشپزی ساخته شده از مس وزن خوبی دارند به اندازه کافی سنگین هستند که به طور ایمن روی شعله های شما بنشینند بدون اینکه خیلی سنگین باشند و به راحتی با یک دست بلند شوند.

به علاوه، زیبایی یک قابلمه درخشان را نمی توان انکار کرد. اگر تا به حال عکس های زیبایی از آشپزخانه را در مجلات دکوراسیون منزل دیده اید، ظروف آشپزی که در قفسه های قابلمه دیده می شوند، همیشه قابلمه ها و تابه های مسی هستند این به دلیل غنا و کیفیت گلدان هایی است که به راحتی از نظر بصری جذاب هستند.

مس به شدت با غذاها واکنش نشان می دهد، بنابراین بیشتر تابه های مسی با قلع یا فولاد پوشانده شده اند قلع به راحتی فرسوده می شود و هر چند سال یکبار باید تعویض شود، به همین دلیل است که باید به فکر خرید قابلمه های مسی با روکش فولاد ضد زنگ باشید علیرغم این واقعیت که قابلمه آستر استیل گران تر از روکش قلع هستند، در دراز مدت از طول عمر آن قدردانی خواهید کرد.

قابلمه‌ها و تابه‌های مسی را باید مکرراً جلا داد، حتی زمانی که از آنها استفاده نمی‌شود، تا از خوردگی تابه جلوگیری شود مس را نمی توان در ماشین ظرفشویی شست و باید پس از شستشو با دست کاملا خشک شود تا از لکه بینی جلوگیری شود.

در نهایت، مس یکی از گران ترین انواع ظروف است که آن را از طیف بسیاری از آشپزخانه های خانگی خارج می کند.