تلویزیون سامسونگ 55 اینچ ال ای دی که در شب گرما می دهد

تلویزیون از لوله اشعه کاتدی در اواخر دهه 1800، به تلویزیون های آنتن اجتماعی در دهه 1940، به تماشای تلویزیون آنلاین در سال 2008 به شدت تغییر کرده است (کمپبل و همکاران، 2012) تلویزیون ساعت ها سرگرمی و اخبار را برای اهداف تماشای ما فراهم می کند.

سه شبکه بزرگ: NBC، CBS، و ABC شروعی برای دیگر شرکت های پخش شد برنامه هایی که آنها ارائه می کردند از کمدی موقعیتی تا درام را شامل می شد که بسیار شبیه برنامه های تلویزیونی امروزی است.

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ ال ای دی اگرچه بسیار پرهزینه است، اما ابزاری برای انواع مختلف برنامه‌های تلویزیونی و تبلیغات فراهم می‌کند تبلیغات همچنان تاثیر اقتصادی بر تلویزیون خواهد داشت زیرا این رسانه اصلی برای شرکت های تبلیغاتی برای دستیابی به مشتریان است.

با ظهور رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان می‌توانند با برنامه‌های تلویزیونی ارتباط برقرار کنند که هرگز قبلاً نبوده است آنها همچنان می توانند از دستگاه های الکترونیکی خود برای تماشای برنامه های تلویزیونی و پاسخ سریع به برنامه های تلویزیونی و دسترسی به توده ها استفاده کنند.

تلویزیون

آینده تلویزیون اجتناب ناپذیر است، اما آگاهانه تأثیر خود را بر جامعه ما همانطور که از ابتدای پیدایش خود داشته است، خواهد داشت.

هنگامی که کابل شروع به رشد کرد، تبلیغات در کانال ها نیز افزایش یافت تبلیغات یکی از نتایج مهم تلویزیون کابلی بود زمان زیادی به ادغام تبلیغات در تلویزیون اختصاص داده شد.

حدود یک چهارم تبلیغات برای تبلیغات تجاری بود (مک آلیستر، 2005) یک کودک معمولی سالانه حدود 40000 آگهی بازرگانی را مشاهده می کند که حدود 20000 بیشتر از بیست سال پیش است.

از نظر مالی، تبلیغات در سال 2003 به حدود 57 میلیون دلار در ایالات متحده رسید این امر تلویزیون را بیش از سایر کشورها به یک رسانه بزرگ تبلیغاتی در ایالات متحده تبدیل می کند در بین بیست کشور رتبه بندی شده، با توجه به رشد تبلیغات از سال 2002 تا 2003 (لیستی که شامل روسیه، چین، هند و برزیل می شود)، تلویزیون بیش از 50 درصد از سرمایه تبلیغات را تشکیل می دهد (مک آلیستر، 2005).

تبلیغات راهی برای پیوند دادن محصولات به ارزش های اجتماعی ما با تلویزیون دارند استفاده از یک آگهی بازرگانی 30 ثانیه ای موثرتر از خرید آگهی یک صفحه ای در روزنامه محلی است.

صدا و تصویر به مصرف کننده کمک می کند تا ایده خود را در مورد محصولات قفل کند این باعث می شود که آنها محصولات را به خاطر بسپارند و به احتمال زیاد برای خرید محصول بیرون می روند.

تبلیغات تلویزیونی نیز در شاد کردن مردم موفق بوده است این همچنین نیروی اقتصادی پشت تبلیغات در تلویزیون را به حرکت در می آورد.