جدیدتربن درب ضد سرقت یولکا با قبمت استثنایی در خاورمیانه فروخته شد

در استاندارد جدید، نزدیک به ده “در” مرتبط مانند درب ضد سرقت یولکا درب های ضد سرقت، درب های ورودی، درب های ایمنی و ضد سرقت، درب های محافظ و درب های فولادی همگی در سطح “D” ضد سرقت گنجانده شده اند.

درب های ایمنی یانگ یوکای، محققی از دفتر دفاع فنی شیان، گفت که در استاندارد جدید، صرف نظر از اینکه خود محصول چه نامیده می شود، در محدوده کلاس “D” قرار می گیرد و باید مطابق با استاندارد تولید شود.

الزامات کلاس “D” طبق استاندارد جدید، تمامی درب های ورودی بدون توجه به جنس و نام درب، در ردیف درب های ضد سرقت قرار می گیرند و پس از آن با توجه به شرایط موجود، مجدداً به کلاس های A، B، C و D تقسیم می شوند.

الزامات استاندارد جدید، در حالی که تمام درب های غیر استاندارد و درب های داخلی همگی درب های داخلی نامیده می شوند بنابراین درب های امنیتی و درب های داخلی نمایانگر انواع درب های موجود در بازار در آینده خواهند بود.

درب ایمنی ضد سرقت با توجه به ساختار آن، می تواند به سه نوع درب تقسیم شود: درب ایمنی ضد سرقت تخت باز، درب ایمنی ضد سرقت نوع فنس و درب تاشو نوع حصاری.

درب

اما امروزه درب ایمنی ضد سرقت تخت باز عمدتا به عنوان درب در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد درب ایمنی ضد سرقت نرده ای عمدتاً همراه با محصولات سیستم کنترل الکترونیکی اینترکام ساختمان و به عنوان یک ساختمان استفاده می شود.

درب اینترکام برای مناطق مسکونی یا راهروهای مسکونی درب های کشویی عمدتا در مغازه های تجاری کوچک استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری روزانه1 وقتی کلید را نمی توان به طور کامل وارد سوراخ قفل کرد هنگام باز کردن در، اگر فصل زمستان است، ابتدا بررسی کنید که آیا در سوراخ کلید یخ وجود دارد یا خیر، اگر در فصول دیگر است، بررسی کنید که آیا مواد خارجی در آن وجود دارد یا خیر.

در صورت شنیدن صدای اصطکاک فلز هنگام باز و بسته کردن در، می توانید سعی کنید کمی روغن روان کننده روی لولای درب ضد سرقت چکه کنید، اگر جواب نداد، می توانید یک تعمیرکار حرفه ای پیدا کنید.

 هنگامی که درب ضد سرقت بسته است، مقاومت بیش از حد بزرگ است و می توان کمی روغن روان کننده را نیز به زبانه قفل متحرک زد.