داشتن میوه درجه یک برای کودکان سفر شما را بسیار راحت می کند

پیشرفت از دبیرستان به آموزش عالی در ویتنام بسیار رقابتی و بر اساس امتحانات سخت است.

از سال 2015، آزمون ورودی دانشگاه لغو شده و با آزمون فارغ التحصیلی آموزش عالی میز عسلی فلزی در یک آزمون سراسری فارغ التحصیلی دبیرستان ادغام شده است، که اکنون برای پذیرش دانشگاه استفاده می شود.

دانش‌آموزان در مناطق روستایی اکنون می‌توانند به جای رفتن به شهرهایی که دانشگاه‌ها در آن واقع شده‌اند، به صورت محلی در آزمون شرکت کنند.

اگرچه تعداد دانشگاه های جدید در حال افزایش است، اما سیستم آموزش عالی ویتنام به اندازه کافی تقاضای جمعیت جوان رو به رشد را برآورده نمی کند زیرا ظرفیت یک سوم متقاضیان را دارد. رشد سریع سیستم آموزشی مشکلات کیفی دانشگاه های پرجمعیت را تشدید کرده و منجر به رشد قارچ گونه دانشگاه های خصوصی بی کیفیت شده است.

محصولات کشاورزی خراسان رضوی ویتنام به دلیل کاستی‌های سیستم آموزشی خود که با انزوای بین‌المللی، فقدان دانشگاه‌های با کیفیت بالا، آموزش زبان‌های خارجی ناکافی، موانع بوروکراتیک و برنامه‌های درسی ضعیف که دانش‌آموزان را برای ورود به دانشگاه آماده نمی‌کند، مشخص می‌شود، بازارهای پویایی دانشجویی در سراسر جهان بوده است.

محصولات کشاورزی

همانطور مربای هویج ژله ای که قبلاً توضیح داده شد، در مراحل اولیه آموزش در ویتنام، دانش‌آموزان صرفاً از طریق به خاطر سپردن تعداد محدودی از موضوعات، دانش اولیه را دریافت می‌کنند.

سطوح بالاتر آموزش با طیف گسترده ای از موضوعات، که در آن یادگیری فعال تر جایگزین سخنرانی های یک طرفه و به خاطر سپردن تکه تکه می شود،

محصولات شرکت آراد برندینگ به دانش آموزان اجازه می دهد تا دانش پیشرفته ای را بیاموزند که ظرفیت حل مسئله، تفکر انتقادی، برقراری ارتباط و کار گروهی را پرورش می دهد.

هنوز ناقص تا اینجا مهارت‌هایی که به تدریج از طریق آموزش به دست می‌آیند، یعنی مهارت‌های شناختی، اجتماعی، رفتاری و فنی، دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا اطلاعات مربوطه را در مورد جنبه‌های مربوط به کار و زندگی بهتر جستجو کنند، به آنها دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند و آنها را در پذیرش فناوری‌های جدید که برای زندگی حیاتی هستند، چابک‌تر و ماهرتر کند.

  • منابع:
    1. evidence from rural Vietnam
  • تبلیغات: 
    1. مصرف سیب در روز از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
    2. چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است
    3. ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرمی
    4. گردو و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامت قلب و مغز