دختری که از چای چکش سبز 500 گرمی برای خود ماسک صورت درست کرد

چای چکش سبز 500 گرمی می تواند در برابر بیماری های قلبی محافظت کند مطالعات بیشتر برای شواهد قطعی مورد نیاز است ، اما فرض بر این است که مصرف منظم چای سبز و سیاه منجر به کاهش قابل توجهی در خطر حملات قلبی به دلیل بیماری قلبی می شود.

چای می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند مطالعه ای که اخیراً در چین انجام شده است نشان داده است که ترکیبی از رژیم غذایی کم و چای در مقایسه با یک گروه کنترل با رژیم غذایی کم در طی 12 هفته باعث کاهش کلسترول 16 ٪ می شود.

اگر در کنترل کلسترول خود مشکل دارید ، چای را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا ببینید که آیا این کمک می کند.

چای می تواند به کاهش فشار خون کمک کند اگر روزانه فقط نیمی از فنجان چای سبز یا چای Oolong بنوشید ، می توان خطر فشار خون بالا را تا 50 ٪ کاهش داد.

چای

اگر بیشتر بنوشید ، حتی می توانید خطر خود را نیز کاهش دهید ، حتی اگر عوامل خطر دیگری نیز داشته باشید.

چای به هضم کمک می کند بعد از غذا ، هزاران سال در چین به عنوان کمک گوارشی در چین مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل محتوای بالای تانن ها نیز می تواند به شما کمک کند.

چای به مهار التهاب در روده کمک می کند نشان داده شده است که پلی فنول های موجود در چای سبز بر التهاب روده تأثیر می گذارد که در اثر بیماری هایی مانند سندرم روده تحریک پذیر ایجاد می شود ، که باعث می شود آسایش بیشتری از یک درمان طبیعی تأثیر بگذارد.

چای می تواند گرفتگی معده را کاهش دهد خواص چای قرمز باعث می شود که به عنوان یک ماده فعال ضد اسپاسمیک عمل کند و از تسکین گرفتگی معده یا حتی کولیک در نوزادان پشتیبانی کند.