شیشه دوجداره سکوریت که در تابستان یخ تولید می کند

شیشه دوجداره سکوریت در حین تولید با گرما و سرما فشرده می شود و در مقایسه با شیشه فلوت معمولی استحکام و مقاومت در برابر شکستگی بیشتری به آن می دهد شیشه سکوریت برای استفاده در بسیاری از کاربردها، از صفحه های حمام و لوازم خانگی شیشه ای گرفته تا صفحه نمایش لمسی و پنجره های آپارتمانی بلند، ایده آل است ما در مورد کاربردهای مختلف شیشه های سخت شده و مزایای آن صحبت می کنیم.

شیشه های سکوریت به دلایلی به عنوان نوعی شیشه ایمنی شناخته می شوند این شیشه پنج برابر قوی تر از شیشه های معمولی با همان اندازه و ضخامت است، به این معنی که می تواند ضربه های بسیار سخت تری را بدون شکستگی تحمل کند و کمتر مستعد شکستگی است.

شیشه های سکوریت با شیشه های لمینت (که برای اکثر شیشه های جلو اتومبیل استفاده می شود) متفاوت است، زیرا هر دو محصول از شیشه های استاندارد قوی تر هستند، اما در هنگام شکستن واکنش متفاوتی نشان می دهند در حالی که شیشه لمینت قطعات شکسته شده را به اندازه کافی در جای خود نگه می دارد تا جایگزینی پیدا شود، شیشه سخت شده به صدها قطعه ریز که تیز یا ناهموار نیستند شکسته می شود و خطر آسیب را کاهش می دهد.

شیشه سکوریت تا 5 برابر بیشتر از شیشه استاندارد در برابر حرارت مقاوم است و می تواند تا دمای 250 درجه را تحمل کند این امر باعث می‌شود که در هنگام آتش‌سوزی بسیار ایمن‌تر شود و به همین دلیل است که اکثر آپارتمان‌های بلند، ساختمان‌های دولتی، مدارس و ادارات دارای شیشه‌های مقاوم هستند شیشه‌های دوجداره، که دو جداره شیشه‌ای هستند که در کنار هم قرار گرفته‌اند، می‌توانند عایق حرارتی بیشتری را در صورت انتخاب شیشه‌های سفتی فراهم کنند و به شما در کاهش هزینه‌های انرژی در زمستان کمک کنند.

شیشه مقاوم تقریباً دو برابر شیشه استاندارد قابلیت عایق صوتی دارد به همین دلیل است که تمام شیشه‌های عایق صدا حرارت داده شده و سفت شده‌اند و سطح نویز را تا 60 دسی‌بل کاهش می‌دهند این آن را برای استفاده در فضای استودیو، سالن بدنسازی، رستوران یا سینما ایده آل می کند، جایی که کاهش صدا مهم است.

شیشه سکوریت شده 65 درصد از اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند و SPF آن را در حدود 16 می دهد شما می توانید یک روکش رنگی برنزی یا خاکستری را انتخاب کنید که با مسدود کردن بیشتر اشعه ماوراء بنفش، SPF شیشه سخت شده شما را بیشتر افزایش می دهد.