فروش تقلبی عرقیات در مشهد که همه را شاکی کرد

اگر فقط در موهیتوهای خود از عرقیات در مشهد استفاده می کنید، ممکن است بخواهید این گیاه تازه مزه را دوباره ارزیابی کنید مزایا بسیار فراتر از نوار است، و بله، این شامل یک ژولپ خوب نیز می شود اینجاست که چرا این طعم دهنده کلاسیک امسال سزاوار جایگاهی در باغ شما – و در بشقاب شما است.

عرق نعناع با کاهش درد، ناراحتی معده و سایر علائم سندرم روده تحریک پذیر مرتبط است که عمدتاً به دلیل اثرات ضد اسپاسم متانول موجود در این مواد است. گفته می شود، بیشتر این فواید به شکل کپسول نه غذا دیده شده است، بنابراین قبل از شروع هر رژیم مکمل، با پزشک خود مشورت کنید.

صرف نظر از این، خواص تسکین دهنده عرق نعناع ممکن است علاوه بر کمک به هیدراته ماندن (و گرم بودن!) در طول ماه های خشک زمستان به شما کمک کند.

مانند سایر غذاهای گیاهی (سبزیجات، میوه ها، آجیل، دانه ها، لوبیا و 100 درصد غلات کامل)،عرق نعناع حاوی مواد مغذی گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است آسیب سلولی ناشی از استرس اکسیداتیو را کاهش دهد علاوه بر این، ترکیبات ضد التهابی اولیه نعناع ممکن است شروع التهاب مزمن را محدود کند و از آنجایی که یک غذا نمی تواند دقیقاً اثرات یک رژیم غذایی بی کیفیت را از بین ببرد: از عرق نعناع برای پخت و پز و طعم دادن با وعده های غذایی و میان وعده های گیاهی سنگین و گیاهی استفاده کنید – نه فقط برای فواید سلامتی.

علاوه بر فعالیت های آنتی اکسیدانی، 1/4 فنجان عرق نعناع خوش طعم تقریباً نیمی از نیاز روزانه شما به ویتامین A را تامین می کند. فرم گیاهی این ویتامین با از بین بردن رادیکال های آزاد که می تواند به بافت اندام آسیب برساند، از سلول های شما در برابر آسیب محافظت می کند. ، به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و برخی سرطان ها کمک می کند. یکی دیگر از مزایای احتمالی: ترکیبات موجود در عرق نعناع با مهار آنزیم هایی که باعث افزایش تومور می شوند مرتبط است.