فضاهای مبل کلاسیک شرکتی خلاقانه دارای انعطاف پذیری و زیبایی شناسی

با توجه به اینکه فضاهای مبل کلاسیک شرکتی خلاقانه دارای انعطاف پذیری و زیبایی شناسی الهام بخش منجر به مشارکت بیشتر دانش آموزان می شود، برایم جالب بود که درباره نوآوری آموزشی Steelcase Education اطلاعات بیشتری بخوانم.

کمک مالی مرکز یادگیری فعال آنها (ALC) که قرار است در 27 فوریه 2015 تعیین شود، امیدوار است که به مربیان کمک کند تا با استفاده از طراحی فضای فیزیکی خود، ابتکارات یادگیری فعال را اجرا کنند.

پانزده کمک هزینه (به ارزش هر کدام بین 35000 تا 50000 دلار) مبل کلاسیک سفید طلایی، فناوری یکپارچه، طراحی، نصب و ارزیابی پس از اشغال را برای یک کلاس درس طراحی شده برای 28 تا 32 دانش آموز فراهم می کند.

مبلمان

کلاس های درس واجد شرایط باید در ایالات متحده و کانادا باشند و به کلاس های 6 تا 12 یا دانش آموزان در کالج یا دانشگاه خدمت کنند.

در طول این برنامه دو ساله، Steelcase مشارکت دانش‌آموزان و مربیان را در فضاهای مبل کلاسیک طوسی جدید طراحی شده با استفاده از ارزیابی اشغال پس از یادگیری فعال ارزیابی خواهد کرد.

برگزیدگان اعطایی این فرصت را خواهند داشت که محیط های آموزشی توسعه یافته توسط Steelcase، از جمله کلاس درس Node، Verb یا Blended Learning را نصب کنند.

بسیاری با مبل کلاسیک صورتی Node آشنا هستند، Node که در 60 Minutes نمایش داده شد، توسط دیوید کلی و تیمش در IDEO طراحی شد. به دانش آموزان اجازه می دهد تا به راحتی بچرخند و حرکت کنند، حتی مکان مناسبی برای کوله پشتی فراهم می کند.

سیستم جدول تیم Verb، در حالی که برای کار گروهی که نیاز به تعامل و همکاری دارد، طراحی شده است، اما توانایی ارائه یک فضای کاری شخصی را نیز حفظ می کند. (در مواقعی که دانش‌آموزان برای آزمایش یا تمرکز به حریم خصوصی نیاز دارند، تخته‌های سفید کوچک می‌توانند به تقسیم‌کننده حریم خصوصی تبدیل شوند.)

  • منابع:
    1. ? Can Classroom Furniture Improve Student Engagement
  • تبلیغات: 
    1. ظروف نقره و استفاده از آن توسط انسانهای اولیه
    2. تاریخچه و نحوه به وجود آمد اولین صندل تاریخ
    3. سلاح محبوب معلمان دهه 60 لوله پلی اتیلن بود!
    4. پیرزنی راز میلیاردر شدن خود را بازگو کرد!