مرد برزیلی که از دستگیره کابینت فشاری به جای سقف کاذب استفاده می کند

دستگیره کابینت فشاری ممکن است روی لباس شما گیر کنن اگرچه کشش هایی که از روی کابینت کشیده می شوند نیز می توانند لباس را بگیرند، دستگیره ها نیز این کار را انجام می دهند.

بسته به محل قرارگیری دستگیره ها، شکل و اندازه آنها، می توانند روی لباس شما گیر کنند.

برخی از دستگیره های کابینت ممکن است کج شوند: به یاد داشته باشید که دستگیره های جدید و دستگیره های مربعی ممکن است پس از باز شدن پیچ نامتعادل به نظر برسند.

اگرچه رفع آن آسان است، اما بسیاری از صاحبان خانه از ظاهر دستگیره های نامتعادل آزرده خاطر می شوند راه حل های اینجا انتخاب گزینه های گرد یا انتخاب گزینه هایی است که برای جلوگیری از چرخش طراحی شده اند.

نصب یا دستگیره درب کابینت نیز بسیار آسان است و معمولاً به دو پیچ نیاز دارد طول های زیادی نیز موجود است، اگرچه رایج ترین طول بین 3 تا 4 اینچ است.

توجه داشته باشید که اگر تصمیم به تعویض دستگیره های کابینت خود در آینده دارید، ممکن است بهتر باشد اندازه های استاندارد را انتخاب کنید.

دستگیره

برای تعیین طولی که برای دستگیره های کابینت خود می خواهید، کابینت های خود را با استفاده از نوار نقاش علامت گذاری کنید شما یک تصویر بصری از محل نصب کشش کابینت و اندازه شما را دریافت خواهید کرد.

مزایای دستگیره های کابینت

صاحبان خانه به دلیل مزایای زیر، درب کابینت را انتخاب می کنند:

آنها در سبک های مختلفی عرضه می شوند: مانند دستگیره های کابینت، دستگیره ها در مجموعه ای از سبک ها مانند قفس پرنده، دستگیره قطره ای، قوس و میله هستند.

آن‌ها طرح‌های شیک‌تری ارائه می‌دهند: در حالی که دستگیره‌های کابینت در سبک‌های صاف و براق هستند، اغلب کمی بیشتر از دسته‌ها بیرون می‌آیند.

کشش کابینت می‌تواند بیشتر روی درها و کشوها بنشیند و حرکت در آشپزخانه‌های کوچک را بدون گیر کردن سخت‌افزار آسان‌تر می‌کند.

آنها برای درها و کشوها مناسب هستند: برخی از صاحبان خانه ها برای ظاهری منسجم در کابینت های بالایی و پایینی، کشش را انتخاب می کنند.

برای عملکرد کارآمد و ظاهری شیک، می توانید کشش ها را به صورت عمودی روی درها و به صورت افقی روی کشوها نصب کنید.