مصرف شیره انگور امسال ملایر در بارداری منجر به سقط جنین می شود

میوه های انگور از زمان های قدیم برای بشر شناخته شده است آنها نه تنها به صورت تازه مصرف می شوند، بلکه به صورت خشک نیز مصرف می شوند و از آنها آب میوه نیز به دست می آید شیره انگور نوشیدنی است که از انگور تهیه می شود.

نظری وجود دارد که انگور اولین گیاهی بود که پس از سیل کاشته شد محتوای کالری شیره انگور امسال ملایر 54 کیلو کالری در هر 100 گرم محصول است.

بیش از 150 ماده فعال بیولوژیکی در شیره انگور شناسایی شده است.

شیره انگور حاوی ویتامین های B1، B2، B6، B12، C، P، PP، اسید فولیک و اسیدهای آلی است و عناصر کمیاب موجود در آن برای بدن ضروری ترین هستند: سدیم، آهن، فسفر، مس و روی.

شیره

شیره انگور این قابلیت را دارد که بلافاصله وارد جریان خون شود و خیلی سریع جذب بدن شود آب انگور درصد هموگلوبین خون را افزایش می دهد، تعداد گلبول های قرمز را افزایش می دهد، نسبت لکوسیت ها و لنفوسیت ها را در خون تنظیم می کند.

این اثر مفیدی بر روی مغز استخوان دارد که عملکرد خون سازی را افزایش می دهد.

آب میوه سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد، هضم را تسریع می کند، سموم را از بدن دفع می کند، به پاکسازی بدن کمک می کند و برای کاهش وزن (کالوریزاتور) استفاده می شود.

وجود مقدار زیادی مواد معدنی در آب میوه به تصفیه خون و خون سازی، پاکسازی کبد کمک می کند.

شیره انگور به درمان آرتریت، مشکلات کبدی، کم خونی و سایر اختلالات خونی، سرطان، یبوست، تب بالا، مشکلات گوارشی، ضخیم شدن غشاهای مخاطی، بیماری های پوستی و کاهش وزن کمک می کند.

آب میوه تاثیر خوبی بر عملکرد عضله قلب دارد، خاصیت ملین و ادرار آور دارد، برای بیماری های خاص کلیه، کبد، ریه مفید است، با فرسودگی سیستم عصبی و کاهش قدرت، سطح کلسترول خون را کاهش می دهد.