پزشکی که از اسباب بازی دخترانه دکتری در مطب خو.د استفاده می کرد

مهمترین چیز هنگام خرید اسباب بازی دخترانه دکتری برای کودک، به وجود گواهی برای محصول و درجه سازگاری با محیط زیست محصول انتخاب شده علاقه مند باشید حتی اگر ترکیب طبیعی نباشد، باید تمام اقدامات ایمنی را رعایت کند.

یک اسباب بازی با کیفیت به سادگی موظف است شبیه حیوانی باشد که در خیاطی اعلام شده است در غیر این صورت، کودک تصور اشتباهی از اینکه یک اسم حیوان دست اموز یا یک زرافه باید چگونه باشد، خواهد داشت.

در مورد خطرات و مزایای وسایل برای بازی ها، باید سن کودک را در نظر گرفت بنابراین، موزاییک سنتی برای کودکان از سه سالگی بسیار مفید است، مهارت های حرکتی ظریف و تفکر فضایی را توسعه می دهد.

اگر به کودک خردسال داده شود، خطرناک می شود: کودک قطعاً قطعات کوچکی را به داخل دهان خود می کشد.

برخی از والدین با خرید اسباب بازی های آموزشی که برای کودکان بزرگتر طراحی شده اند، رشد کودک را مجبور می کنند.

اغلب، به جای پیشرفت مطلوب در یادگیری، نتیجه معکوس حاصل می شود: اگر کودک نتواند با یک کار بسیار دشوار کنار بیاید، کودک علاقه خود را به چنین فعالیت هایی از دست می دهد.

اسباب بازی

برای اینکه اشتباه محاسباتی نکنید، به رده سنی توجه کنید، اکثر تولید کنندگان این پارامتر را روی بسته ها و برچسب ها نشان می دهند.

وظیفه اصلی کودک در جریان بازی کودکان این است که دنیای اطراف خود را کشف کند و با دستکاری اشیا و خلق چیز جدیدی به کمک آنها قدرت خود را بیازماید.

و در اینجا، اسباب بازی های آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و از علاقه و کنجکاوی طبیعی حمایت می کنند برای شنیدن موسیقی، کودک باید دکمه را فشار دهد.

برای ساختن یک برج، یک مکعب را روی دیگری قرار دهید کودک در جریان اقدامات متقابل و مشاهده نتایج تلاش خود، با قوانین طبیعت آشنا می شود و صبر و استقامت را نیز فرا می گیرد.