پسته شور قرمز سبب افزایش اشتهای کودکان می شود

پسته شور قرمز محصولی پرکالری با بیش از 50 درصد چربی است با این حال، باید در رژیم غذایی گنجانده شود چرا ریانووستی می گوید تاتیانا رازومووسکایا، متخصص تغذیه.

درخت پسته جگر بلندی است و سن آن به 1000 سال می رسد آجیل روی آن در اوایل پاییز می رسد: نشانه آجیل رسیده ترکیدن پوسته است.

قبل از آن، می توانید پسته بخورید، اما نیازی به خوردن آن نداریداگر پوسته کامل است، پس اسانس زیادی وجود دارد.

مهره صحیح باز است از جمله کشورهایی که پسته در آن ها رشد می کند می توان به یونان، اسرائیل، چین اشاره کرد در روسیه درخت پسته در کریمه و قفقاز وجود دارد.

منیزیم، فسفر، روی، ویتامین های گروه B فهرست ناقصی از مفید بودن پسته هستند یکی از عناصر اصلی B7 یا بیوتین است که به شما امکان هضم پروتئین و سوزاندن چربی را می دهد، یعنی در متابولیسم نقش کلیدی دارد.

این متخصص تغذیه می گوید: کلسترول بد خون می تواند افزایش یابد.

فواید پسته در مقدار زیادی سلنیوم است: سیستم ایمنی را تحریک می کند و اگر نمک فلزات سنگین روی بدن اثر بگذارد، از مسمومیت جلوگیری می کند.

روغن پسته به از بین بردن لکه های پیری و کک و مک کمک می کند و پوست را نرم تر می کند.

نکته لوتئین است که بخشی از آن است: این یک آنتی اکسیدان است که بینایی را نیز تقویت می کند لوتئین تقریباً یک فیلتر نوری است که از شبکیه در برابر تخریب محافظت می کند.

پتاسیم و منیزیم رگ های خونی را تقویت کرده و ضربان قلب را عادی می کند.

برای به حداکثر رساندن فواید پسته، روزانه تا 15 مغز آجیل مصرف کنید بهتر است بچه ها هفت عدد پسته بیشتر ندهند.

البته پسته به خودی خود نمی تواند یک داروی کامل باشد اما اغلب درخت پسته روی برگها رشدهایی دارد که توسط شته ها ایجاد می شود.

زائده ها حاوی تانن هستند ماده ای که “بافته” و التهاب غشاهای مخاطی را تسکین می دهد تانن بخشی از ضد عفونی کننده ها، داروهای ترمیم زخم، داروهای استوماتیت، بیماری پریودنتال است.

از جوشانده پسته در طب عامیانه استفاده می شود اعتقاد بر این است که برای خستگی، کم خونی مفید است.