پسری که شوینده پوست چرب الیوکس را به مادرش هدیه داد

اگر تمایل به داشتن پوست ناخالص دارید، باید از یک شوینده پوست چرب الیوکس صورت استفاده کنید که به از بین بردن ناخالصی ها کمک می کند و در عین حال پوست را نیز تسکین می دهد.

زیرا پوست ناخالص اغلب منجر به جوش، سبوم زیاد در منافذ و حتی ناخالصی های ملتهب بیشتر می شود بنابراین باید از یک تونیک صورت با خواص زیر استفاده کرد:

ضدالتهاب این به بهترین وجه با مواد فعالی مانند کلرهگزیدین (بسیار ضد عفونی کننده)، گل همیشه بهار، اکیناسه (گل مخروط) یا بابونه به دست می آید.
بهترین راه برای تجزیه سبوم با اسید سالیسیلیک است (توصیه می کنم پاراگراف زیر را در مورد اسید سالیسیلیک بخوانید).
شوینده صورت برای پوست های چرب
برای پوست های چرب، تونیک صورت با الکل بسیار مناسب است، زیرا الکل بر ضد لایه چربی روی پوست عمل می کند که خیلی زیبا به نظر نمی رسد علاوه بر درخشش چرب، پوست اغلب رنگ پریده به نظر می رسد.
از نفوذ مواد فعال به پوست جلوگیری می کند گاهی اوقات پوست چرب هنوز احساس خشکی یا کمبود می کند دقیقاً به این دلیل که مواد فعال نمی توانند به اندازه کافی به عمق پوست نفوذ کنند.
برای انواع پوست به غیر از پوست های چرب، ممکن است بخواهید از یک تونر با الکل کم یا بدون الکل استفاده کنید تونر صورت دارای اثر ضد باکتریایی و حل کننده سبوم است – به تمیز کردن منافذ و جلوگیری از انسداد کمک می کند مواد فعالی مانند لیمو و فندق جادوگر در تونیک می توانند به طور قابل توجهی به اصلاح منافذ کمک کنند.

پوست هایی که مستعد خشکی هستند قطعا باید با تونیک صورت بدون الکل درمان شوند این امر به ویژه برای پوست های خشکی که بسیار زبر هستند یا حتی پوسته پوسته می شوند، صادق است زیرا الکل فقط پوست را بیشتر خشک می کند.