پیدا شدن شال لمه ترک توسط فضانوردان در کره ماه

شال لمه ترک برای پوشیدن راحت است، نفوذپذیری هوا خوب، اثر عایق خوب، معایب آن بادوام نیست، به راحتی چروک نمی شود، رنگ تیره به راحتی محو می شود.

کنف، این نوع پارچه راحت و قابل تنفس است که متعلق به پارچه طبیعی است، اما خاصیت ارتجاعی آن خوب نیست، بسیار دوستدار پوست نیست مزیت شال ابریشم صاف و نرم گرم، سبک و زیبا است، مضرات آن آسان است، چروک شدن آسان، احساس ابریشم واقعی نفیس، صاف تر است.

شال های نایلونی دوام بیشتری دارند و سطح صافی دارند اما در زمستان مستعد الکتریسیته ساکن هستند چرم، پشم، پارچه های پلی استر، پارچه پلی استر مراقبت روزانه راحت است، اما نفوذپذیری هوا بسیار خوب نیست.

شال ساخته شده از موهای حیوانات احساس راحتی می کند و خاصیت ارتجاعی خوبی دارد با این حال، در زمان های معمولی باید به ضد پروانه توجه شود افراد دارای ساختار حساس نیز باید از آلرژی جلوگیری کنند.

شال

شال های مدیتیشن نیز از پشم یاک، پشم آنگورا، چرمی، مرینو، آلپاکا و غیره تولید می شوند شال مدیتیشن تبتی از 100% پشم یاک ساخته می شود با رنگ های قرمز تیره و شرابی اش قابل تشخیص است.

پشم همچنین با سایر الیاف مصنوعی برای تولید شال های عجیب و غریب ترکیب می شود در این روش تولید، حس طبیعی پشم و دوام ریون پلی استر یا ویسکوز مهار می شود.

پشم مورد استفاده برای این شال ها از نژادهای حیوانات عجیب و غریب کشت می شود آنها بسیار گران هستند محصولات ترمه دارای بافتی مجلل سبک، نرم و گرم هستند.

تمرین‌کنندگان مراقبه که نگران رفاه حیوانات هستند، می‌توانند از پتوهای مدیتیشن با کیفیت بالا ساخته شده از ابریشم، پنبه و سایر پارچه‌های طبیعی استفاده کنند.

از آنجایی که شال‌ها انواع مختلفی دارند، از نکات زیر استفاده کنید تا به راحتی آنچه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید به یاد داشته باشید، چند مدیتیشن در هفته آرامش و آرامش مورد نیاز را فراهم می کند.