پیرزنی با استفاده از حنا سبز لباس های خود را رنگ کرد

آیا به دنبال یک راه حل طبیعی برای مراقبت روزانه از موهای خود هستید؟ حنا سبز بدون شک یکی از بهترین جایگزین های 100% گیاهی برای بهینه سازی روتین موهای شما و تقویت عمیق موهای شما است.

روی تمام مزایای این درمان طبیعی تمرکز کنید که هنوز در فرانسه بسیار کم شناخته شده است.

برخلاف حنای رنگی که از برگ‌های خشک گیاه Lawsonia inermis به دست می‌آید، حنای خنثی از برگ Cassia auriculata (همچنین Cassia italica یا Cassia obovata نامیده می‌شود)، گیاهی بومی مناطق زیر استوایی مانند هند است.

هنگام خرید حنا، مهم است که این جزئیات را در نظر داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید و از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در هنگام استفاده جلوگیری کنید!

تفاوت حنای خنثی با حنای “کلاسیک” این است که در حین استفاده، موها را رنگ نمی کند.

بنابراین می توانید از آن به عنوان مراقبت از مو استفاده کنید و از تمام فضیلت های آن لذت ببرید بدون اینکه نگران تغییر رنگ طبیعی موهای خود باشید.

بنابراین این درمان گیاهی برای افرادی که موهای رنگ شده دارند و همچنین برای افرادی که تمایلی به رنگ کردن ندارند ایده آل است.

برای مبارزه با ریشه های چرب توصیه می شود زیرا به طور موثر پوست سر را تصفیه می کند و سبوم اضافی را تنظیم می کند.

یک جایگزین خوب برای شامپوهای خشک معمولی برای شامپوهای فضایی و دیگر به موهای چرب نمی رسد، بنابراین! اما حنای خنثی در برابر شوره سر و پوست سر تحریک شده نیز موثر است.

اگر از محصولات موی بیش از حد برهنه شده استفاده کرده اید یا پوست سر حساسی دارید، حنای خنثی یک درمان بسیار مناسب است که می تواند تحریکات شما را تسکین دهد.

حنای خنثی همچنین یک درمان طبیعی بسیار موثر برای ضد شپش است: با اثر غلاف بر روی موهای شما، از آویزان شدن نی ها به موهای شما جلوگیری می کند.

یک راه خوب برای محافظت از کوچکترین اعضای خانواده در برابر شپش سر در هر سال تحصیلی جدید! علاوه بر این، حنای خنثی موها را انعطاف پذیر و به راحتی شانه می کند که برای موهای سرکش ایده آل است.