کفش کالج که منجر به آتش سوزی در آمریکا شد

پاهای ما معمولاً در بخش زیادی از روز در کفش پنهان می شوند و تحت فشار مداوم هستند دقیقاً به همین دلیل است که کفش نامناسب که در طولانی مدت پوشیده می شود، می تواند به آسیب دائمی پا منجر شود.

بنابراین کفش کالج بهترین انتخاب برای سلامت پا هستند. کفش‌های راحت شیک سلامت پا را با آگاهی از مد ترکیب می‌کنند.

چه چیزی کفش را کفش سالم می کند؟

هر کسی که تا به حال از کفش های ساخته شده استفاده کرده باشد، می داند که چه تفاوتی بین مدل های تخفیفان کفش و کفش های ساخته شده با دست وجود دارد.

ما در tessamino کفش های راحتی را به شما پیشنهاد می کنیم که به لطف بهترین پوست گوزن مانند یک دستکش به شما می آید این به شما مزایای کفش های ساخته شده را با قیمتی جذاب می دهد.

اما نکات دیگری وجود دارد که یک کفش سالم را می سازد:

نتخاب سایز کفش مناسب و همچنین پهنای کفش

کف پا از نظر آناتومیک متعادل که قوس پا را پشتیبانی می کند

کلاه پاشنه کاملاً شکل که پاشنه را به خوبی در کفش نگه می دارد

چرم یکی از مهمترین پایه های یک کفش سالم است مواد طبیعی با شکل پا سازگار است، قابل تنفس است و عمر طولانی را ارائه می دهد

یکی دیگر از نشانه های کفش سالم استفاده از مواد طبیعی مانند لاتکس، الیاف نارگیل یا چوب پنبه است این مواد مانند چرم، تبادل آب و هوای خوبی را در کفش تضمین می کنند.

پا به خوبی در سرما و گرما محافظت می شود، بدون اینکه رطوبت در کفش جمع شود.

در این میان، مواد مصنوعی نیز برای تولید کفش راحتی وجود دارد که این ویژگی ها را به خوبی برآورده می کند.وزن کمتر در مقایسه با چرم واقعی از مزایای این مواد به خصوص برای کفش های اسپرت است.

وقتی یک کفش واقعا خوب و راحت می پوشید، فقط روی پای شما و در نتیجه کل بدن شما تاثیر نمی گذارد اگر در حین دویدن احساس خوبی داشته باشید، روح شما نیز می تواند سودمند باشد.