کلوچه خرمایی محلی که موجب مرگ موش ها در جنوب ایران شد

اگرچه کلوچه خرمایی محلی به خودی خود خطرناک نیستند، اما برای شما مفید نیستند آنها محتوای قند بالایی دارند و یک غذای رایج برای کودکان هستند، بنابراین مهم است که مصرف این خوراکی ها را محدود کنید.

این محصولات پخته شده علاوه بر اینکه منبع سریع کربوهیدرات هستند، دارای ویتامین B کمپلکس و فیبر رژیمی نیز هستند آنها علاوه بر خوشمزه بودن، برای سلامتی شما نیز مفید هستند!

شیرینی‌های شکلاتی که به صورت تجاری تولید می‌شوند معمولاً مملو از قندهای مصنوعی و مواد نگهدارنده هستند علاوه بر این، آنها حاوی هیچ ماده مغذی نیستند و از نظر تغذیه ای ضروری نیستند.

تعادل مناسب چربی، قند و پروتئین می تواند یک کلوچه شکلاتی را هم سالم و هم کم کالری کند اگر به دنبال یک نسخه کم کالری و سالم از این محصولات پخته هستید، خودتان آنها را درست کنید.

کلوچه

خوردن بیش از حد قند می تواند منجر به چاقی و دیابت نوع 2 شود در یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا، افرادی که حداقل 25 درصد کالری دریافتی روزانه خود را از شکر اضافه شده مصرف می کنند، دو برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی بودند.

در حالی که این کالری ها ممکن است زیاد به نظر نرسند، اما همچنان سرشار از چربی، چربی های اشباع شده و ترانس هستند.

علاوه بر این، خوردن بیش از حد کلوچه ممکن است منجر به افزایش وزن شود.

یک کلوچه شکلاتی معمولی حاوی مقدار زیادی شکر است هر چه میزان قند بیشتر باشد، بدن شما بیشتر به آن میل می کند.

حتی اگر اهل شیرینی‌پزی بزرگی نیستید، می‌توانید یک نسخه سالم از این خوراکی محبوب درست کنید در حالی که آنها از نظر کربوهیدرات و چربی بسیار غنی هستند، از نظر ویتامین B کمپلکس و فیبر غذایی نیز غنی هستند.

اما در حالی که ممکن است چربی کم و قند بالایی داشته باشند، این کلوچه ها مانند سایر کلوچه ها فواید سلامتی ندارند.