کودکی قیسی زردآلو خشک را در آکواریوم ماهی انداخت

آیا می دانستید که آنتی اکسیدان های موجود در قیسی زردآلو خشک روند پیری را نیز کند می کند؟ بنابراین جدای از یک رژیم خوب مراقبت از پوست، خوردن مقداری قیسی زردآلو را هر روز فراموش نکنید.
دوستدار رژیم غذایی است فیبر رژیمی موجود در میوه سیستم گوارش شما را بهبود می بخشد که به افزایش متابولیسم کمک می کند و اغلب توصیه می‌شود زمانی که احساس گیجی می‌کنید، چند قیسی زردآلو به عنوان میان‌وعده بخورید، به‌خصوص اگر رژیم دارید.

شما را سیر می کند اما کالری غیر ضروری اضافه نمی کند با این حال، به یاد داشته باشید که پس از خوردن نسخه خشک شده، دهان خود را بشویید میوه‌های خشک حاوی قند بیشتری هستند و شما نمی‌خواهید بر سلامت دندان‌هایتان تأثیر بگذارد.
قیسی زردآلو استخوان های شما را تقویت می کند و کلسیم در شکل گیری و رشد استخوان ها بسیار مورد نیاز است و قیسی زردآلو مقدار زیادی از آن را دارد نکته جالب توجه این است که بدون پتاسیم کافی در بدن، کلسیم به طور یکنواخت جذب و دفع نمی شود و خبر خوب این است که قیسی زردآلو هر دوی آنها را دارد!

طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک وعده 100 گرمی قیسی زردآلو دارای 48 کالری، 1.40 گرم پروتئین، 0.39 گرم چربی، 11.12 گرم کربوهیدرات، 2 گرم فیبر و 9.20 گرم شکر است.

چگونه قیسی زردآلو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید میوه های خوشمزه، قیسی زردآلو را می توان به روش های مختلف خورد نسخه خشک شده و تازه آن ساده ترین است اما می توانید قیسی زردآلو را نیز خرد کرده و به غلات صبحگاهی خود اضافه کنید.

حتی می‌توانید آن را با ماست ترکیب کنید و یک دیپ یا اسپری برای نان درست کنید (اگر به یک ساندویچ شیرین اهمیتی ندارید). زردآلو همچنین به وفور در مرباها و کنسروها استفاده می‌شود، و اگر می‌توانید دستوری را پیدا کنید که در آن شکر کم یا بدون شکر مصرف شود، می‌توانید بدون احساس گناه زیاد آن را بخورید.

تارت، پای، کرامبل و کیک قیسی زردآلو محبوب هستند، اما آیا می‌دانستید آیا می توانید از قیسی زردآلو برای اضافه کردن طعم اضافی (و البته سلامتی) به سالاد خود استفاده کنید؟ این میوه به خوبی با برگ های سبز، فتا و بادام ترکیب می شود و تنها چیزی که برای تمام کردن سالاد نیاز دارید کمی سس بالزامیک است! قیسی زردآلو خشک البته تا زمانی که آن را زیر نور زیاد قرار ندهید راحت تر است، اما قیسی زردآلو تازه باید سریعتر مصرف شود.